You are here: ADN Intangible Motivació Gandhi amb empatia

Gandhi amb empatia

Correu electrònic Imprimeix PDF

Poques explicacions calen per presentar al Gandhi ... una persona, un líder o un referent de la nostra societat mundial que va demostrar que la no violència era la clau per aconseguir canviar moltes coses, pautes o actituds de la nostra societat, i va ser capaç de demostrar-ho assolint el que va assolir.

Si enlloc de buscar aquest camí diguem-ne conciliador o de respecte haguéssim apostat per un camí més agressiu o mes guerrillero, ens trobaríem amb allò que diuen “ull per ull, dent per dent”, però en Gandhi va anar més enllà, amb una altre visió .. i per això deia

Ull per Ull i el món quedarà cec

Apliquem-nos això al nostre dia a dia, a la nostra empresa, amb els nostres amics, etc ... si ho fem, millor visió que tindrem per veure mes enllà d’on la gent no veu.


( 0 Votes )

Google! Live! Facebook! LinkedIn! TwitThis

Escriure un comentari


Códi de seguretat
Actualitzar