You are here: Els 4 ions de l'emprenedor Emprenedoria Encara no has fet el teu “currículum fracassional”?

Encara no has fet el teu “currículum fracassional”?

Correu electrònic Imprimeix PDF

Com alguns de vosaltres sabeu, en aquesta segona temporada de la meva col•laboració al programa “El Via Lliure” de RAC1 , vam decidir innovar i fer la secció “La sort del fracàs”. 

És una secció innovadora on fem que personatges reconeguts a la societat pel seu èxit, parlin dels seus fracassos però amb la vessant positiva de l’aprenentatge que els ha suposat, per arribar al lloc on son en aquest moment.

La primera setmana vam tenir al David Barrufet (capità del FcBarcelona de Handbol) que ens va dir que en trenta anys de professional, cap pregunta ni entrevista d’aquest estil li van fer.

Per tant ... quelcom ha de canviar de la nostra societat.

És per això que un altre tema vam decidir introduir a la secció amb la directora, Marta Cailà, va sert:

El currículum fracassional o més ben dit, “currículum de fracassos

I que carai es això?

La llista de fracassos hem comès a la nostra vida i sobretot, analitzant que podem aprendre d’aquell error d’ara endavant.

I per què fer-ho?

Perquè ens obligarà a reflexionar sobre el que hem fet i ens forçarà a reflexionar amb calma, ja que “tot allò que no escrius o no reflexiones, no serveix per res”

Fa poc més d’una any vaig viure dos fracassos que en van fer aturar, pensar, reflexionar sobre tots els fracassos anteriors i sincerament, va ser molt positiu. Per això us animo a fer-ho.

Feu el vostra “Currículum Fracassional” si us plau, i feu-ho per vosaltres.

Us ho agraireu.


( 1 Vote )

Google! Live! Facebook! LinkedIn! TwitThis

Articles relacionats:

Escriure un comentari


Códi de seguretat
Actualitzar