Ayer por la tarde tuve la suerte de poder ir a EADA invitados por el amigo Ramón, que es profesor de una asignatura de un MBA, relacionado con las nuevas tecnologías. Como algunos de vosotros poder sabréis, el modelo educativo de EADA está basado en el estudio del caso y por este motivo tuvimos la suerte de estar allí presentes.
Durante la presentación pudimos presentar nuestra empresa www.kinetical.com pero sobre todo, la oportunidad de compartir con los asistentes y alumnos del MBA, de un caso de éxito que conseguimos realizar con la empresa INDO www.indo.es.
El cas era sobre com l’empresa en qüestió va evolucionar i implantar solucions de mobilitat tot utilitzant dispositius mòbils tablet pc. Aquest cas també cal dir que va ser utilitzat per l’escola de negocis IESE i els fabricant MICROSOFT com a exemple d’aplicació de mobilitat en empreses com a millora de productivitat i reducció de costos.
Un tema si es curiós i ens va fer gràcia, es veure com realment un grup de gent jove, deuria ser promig entre 30 i 40 anys d’edat, estava preparant-se en una escola de negocis, fent un master o MBA per tal d’iniciar un nou camí o repte professional o empresarial, al igual, que l’any 2001 varem fer quatre dels promotors de Kinetical l’any 2001 quan varem fer un master de e-Commerce a La Salle i on ens venien altres empreses i emprenedors a explicar-nos les seves experiencies.
Per això avui diem .. “els rols evolucionen”, però “seguim treballant perquè segueixin evolucionant”
Així doncs, una experiència interessant, uns assistents molt receptius i molt interactius, a qui espero els hagués agradat tant Kinetical, com el cas d’èxit com la nostra presentació.
( 0 Votes )


















